O nama
Kao jedan od najvećih privatnih upravitelja u Zagrebu i okolici i jedna od prvih tvrtki registriranih za djelatnost upravljanja nekretninama.
Jedna od prvih tvrtki registriranih za djelatnost upravljanja nekretninama
Svi suvlasnici novougovorenih zgrada besplatno, na poklon dobivaju primjerak „Vodiča za suvlasnike zgrada“ - prve knjige o upravljanju i održavanju zgrada i kulturi stanovanja u nas, koja sadrži sve najvažnije informacije o stanovanju u višestambenim zgradama.
O nama
Tvrtka za upravljanje i održavanje nekretnina, stambenih i poslovnih objekata. Kao jedan od najvećih privatnih upravitelja u Zagrebu i okolici i jedna od prvih tvrtki registriranih za djelatnost upravljanja nekretninama, kroz višegodišnje iskustvo u navedenim poslovima, od prvog dana primjene Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima.
Sada upravljamo s više od 200 stambenih i poslovnih prostora, i garaža na lokacijama u Zagrebu, Sesvetama, Samoboru, Svetoj Nedelji, Bregani, Zaprešiću, Ivanić Gradu, i Poreču, a naše savjete traže suvlasnici i upravitelji iz cijele Hrvatske.
Uspješno obavljamo preliminarne poslove i poslove upravljanja zgradama iz programa poticane stanogradnje – POS u suradnji sa suvlasnicima, APN-om i izvođačima radova, a u posljednjih nekoliko godina posebno smo se specijalizirali za upravljanje poslovnim zgradama.
U mogućnosti smo organizirati i obaviti sve poslove upravljanja i održavanja zgrada jer tvrtka ima stalno zaposlenih 5 djelatnika – ekonomske, pravne, građevinske struke, kao i stručnjake svih ostalih popratnih aktivnosti. Izvođenje radova i popravaka na zgradi, te nadzor nad radovima povjeravamo i ugovaramo samo s najkvalitetnijim vanjskim suradnicima i kooperantima.
Zašto odabrati upravo nas?
Najbolji izbor
Strojevi, oprema kao i educirani kadar jamče da će se na svaki Vaš zahtjev odgovoriti najprofesionalnije i u najkraćem mogućem roku nevezano radi li se o zahtjevima za tehničko, infrastrukturno, higijensko ili komercijalno održavanje. Poslujemo s provjerenim dobavljačima strojeva i sredstava, pratimo trendove u održavanju i stalno ulažemo u razvoj i izobrazbu naših kadrova.
Obratite nam se s povjerenjem i provjerite zašto su to učinili naši mnogobrojni partneri. Vrijednosti na kojima temeljimo naš uspjeh su profesionalnost, uslužnost, povjerenje, inovativnost, ekonomičnost i razumijevanje potreba naših partnera i klijenata.
Fleksibilnost u poslovanju
mogućnost izbora i prilagođavanja svih aspekata upravljanja i poslovanja prema željama i potrebama suvlasnika.
Stručno osoblje
7 djelatnika svih struka i profila, educiranih i sposobnih da kroz sve faze upravljanja i održavanja zgrade u najkraćem roku odgovore na sve zahtjeve.
Pristupačnost lokacije
u poslovnom središtu blizine centra grada i Kvaternikovoga trga - dostupnost javnim gradskim prijevozom, kao i mogućnost korištenja javnih garaža (Kvaternikov trg i Importanne Galleria).
Uveden sustav upravljanja kvalitetom prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008
prioritet tvrtke je imati zadovoljne korisnike usluga, te sustavno i kontinuirano pronalaziti i osmišljavati nove načine raznih rješenja.
Sustavno praćenje najnovije regulative i trendova moderniziranog i pristupačnijeg poslovanja
financijski sustavi, korištenje svih razina komunikacije koje su na raspolaganju, pravna pomoć vezana za aspekte upravljanja i održavanja zgrade, plaćanje zajedničke pričuve kanalima mobilnog i internet bankarstva.